Rendelés menete

Amennyiben a szállítási információkra és árakra kiváncsi, kattintson ide!

A rendelés menete:

A kiválasztott árucikket a "kosárba" feliratra való kattintással helyezze virtuális kosarába. Több különböző terméket is kosárba helyezhet, a termékek mennyiségét válassza ki előtte.

Áttekintést a rendelni kívánt termékekről a jobb felső sarokban található "kosár" linkre kattintva kaphat. Itt módosíthatja, törölheti a termékeket. Ugyanitt megadhatja kedvezményekre jogosító kupon kódját (ha ilyennek birtokában van.) illetve ha regisztrált tagunk, és van jutalompontja, beválthatja.

Rendelés leadáshoz kattintson a "pénztár" linkre.

Második lépésben válassza ki a számlázási címet. (A rendszer a regisztrációkor megadott adatokat használja, de itt megadható ettől eltérő cím is). Kattintson a "tovább" linkre.

Harmadik lépésben válassza ki a kézbesítési címet, hová szeretné, hogy érkezzen a megrendelt áru? (A rendszer a regisztrációkor megadott címet használja,  de itt megadható ettől eltérő cím is). Kattintson a "tovább" linkre.

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett).

Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök: a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. - a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb.…) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a személyes adatok menüpontban (fiókom link, illetve jobb felső részen a login név linkjén). Változtatás után kattintson a "tovább" gombra, ekkor a módosítás elmentődik. Amennyiben a hibás adatot rendelés után észleli a visszaigazoló emailben, elérhetőségeinken (telefon, email) a szolgáltató felé köteles jelezni 24 órán belül.

Negyedik lépésben válassza ki a kézbesítési módot. Futár házhozszállítást utánvéttel, előreutalás ill. bankkártyás fizetés utáni futáros szállítást, Pickpack-ponti, illetve Postaponti szállítást választhat. A feladást követően értesítjük önt annak megtörténtéről!

Ötödik lépésben válassza ki a fizetési módot: utánvétes (fizetés átvételkor), átutalásos, illetve bankkártyás fizetést választhat. Kérjük, átutalásos/bankkártyás módot csak akkor válasszon, ha előreutalás utáni postázást választott a kézbesítési módnál, ugyanis előreutalás esetén a termék szállítási díja kedvezőbb mint utánvét esetén. Mivel ezesetben a postás öntől nem kér pénzt, az áru és szállítás ellenértékét cégünknek a postázás előtt ki kell fizetni. Miután az összeg beérkezett hozzánk, értesítést küldünk, és a szállítást a lehető leghamarabb megkezdjük.

Ha kívánja, megjegyzést fűzhet a rendeléshez, és az Általános Szerződési feltételek elfogadása után a "tovább" gombra kattintva a "Megveszem!" gomb megnyomásával adja le megrendelését áruházunknak. Fontos tudni, hogy a rendelés fizetési kötelezettséggel jár. Itt, az utolsó pontban tételes összegzést talál a megrendelt árucikkekről, annak áráról, mennyiségéről,a szállításról, annak áráról. Ebben az esetben még mindíg módosíthat a szállítás, fizetés feltételein, illetve a rendelni kívánt árukon. A "Megveszem!" linket megnyomva ön leadja rendelését webáruházunknak! A rendelést automata mail formájában azonnal visszaigazolja a rendszer, a feldolgozást megkezdjük. A rendelések manuális visszajelzési határideje max. 48 óra. Amennyiben rendelés után további kérdései vannak, szeretne egyeztetni, elérhetőségeinken állunk rendelkezésére!

Vásárlás után

Fontos megjegyezni, hogy vásárlás után önnek lehetősége van 14 napig elállni a vásárlástól, illetve garanciális ügyintézés érdekében cégünkhoz fordulhat.
Felkereshet békéltető testületet, illetve újdonságként az Európai unió online vitarendezési platformjához is fordulhat, mely az alábbi linken érhető el: Európai unió online vitarendezési platform

Elsődlegesen javasoljuk, hogy cégünk elérhetőségén először vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy bármilyen garanciális problémát a leghamarabb rendezhessük, mivel számunkra a legfontosabb vásárlóink elégedettsége!

Bővebb indormációt a garanciális feltételekről, elállási lehetőségről, és teljesítésről az Általános Szerződési Feltételeinkben olvashat, amit itt talál: ÁSZF

Információk

Cheri Divat Kft. 1194 Budapest, Nagyenyed utca 30. Adószám: 23390371-2-43 Cégjegyzék szám: 01-09-963361 Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-55293/2012. Bankszámla szám (K&H Bank): 10401024-50526677-51681007

Kapcsolat

Telefon / VIBER
+36-20-3362658
E-mail
info{kukac}parfumutanzatok.hu

Facebook